![]() |
| | LinkBack | Thread Tools | Search this Thread | Rate Thread |
| | #1 |
| MINI2 Newbie Join Date: Jan 2003 Location: Oud-Turnhout Local Time: 07:41 AM
Offline | Mini @Circuit-Zolder (Dutch) (mij first post) Dag iedereen, Wanner kan je de mini's op zolder zien racen, de mini cooper (S) challenge? Ik heb nog wel geen mini, ben nog maar 16. Maar men moeder wel (door mijn gezaag)Ik zou iedere race op zolder willen bijwonen als er mini's in meedoen. Kan iemand me een paar dagen zeggen als er iets te doen is op zolder met mini's? Foto's van onze mini volgen. Laurens. |
| |
| | |
| Sponsored Links Registered members do not see Google Ads posts, they can also post messages, pictures, and classified adverts. Register your free account today and become a member of MINI2 - MINI Forum | |
| | #2 (permalink) |
| MINI2 Newbie Join Date: Feb 2003 Local Time: 10:41 AM
Offline | CooperS-race Hallo Laurens, Volgens onderstaande link is er op 13 april een CooperS-race in Zolder. Ik denk dat ik daar ook naar toe ga. groeten, Miniboard http://www.morty.be/phpbb/viewtopic.php?t=93 |
| |
| | #4 (permalink) |
Offline | CooperS-race @Laurens, Kweetnie, hoorde pas afgelopen zondag van de race. Wil je meer over(Belgische)meetings/races weten bezoek dan www.morty.be groetjes, Miniboard |
| |
| | #6 (permalink) |
| * shooting pictures * Join Date: Apr 2002 Location: Near Antwerp Local Time: 09:41 AM
Offline | Hehe, I'm getting free promotion here, thanks Laurens .. Feel free to join Morty.be - the belgian mini forum LOL there's nothing much ... yet !!! BTW: Miniboard, do I know you? Hoi Laurens, Welcome to MINI2. Have fun. Indd de eerste ontmoeting is op 13 april in Zolder. Meer details krijgen we waarschijnlijk deze donderdag in Diest bij de voorstelling van het racing team. Zodra we meer info hebben zal je het wel zien verschijnen. Greetz, Morty Last edited by Morty : Mar 19th, 2003 at 03:44 AM. |
| |
| | #7 (permalink) |
Offline | Nu in de garage bij BMW hier, staat 4 van die race mini coopers s, die zijn toch zo mooi. Volgens de verkoper hadden ze alleen maar een andere uitlaat en luchtfilter, voor sneller te gaan. Ze hadden er zelfs eentje gestart voor mij Dat was cool, mooi geluid. Laurens. |
| |
| | #11 (permalink) |
Offline | Hallo Morty, Denk niet dat je me kent. Jou naam ken ik via Quicksilver. Was trouwens op de Spa-meeting gekomen met mijn MCS als ik niet andere verplichtingen had gehad. Lijkt me een heerlijke omgeving om bij mooi weer rond te touren. See you probably in Hamm or on another meeting ? Greetz, Miniboard p.s.: complimenten met je site. Leuk initiatief. |
| |
| | #14 (permalink) |
Offline | hehe Zijn er dagen als je met je eigen mini op circuit mag in Zolder? Ook als je nog nooit op circuit hebt gereden? (zoals mijn vader dus) Ik zeg altijd nu tegen men vander van, nu als we ne mini cooper s hebben moeten we daar toch eens mee op circuit gaan rijden he. Laurens. |
| |
| | |
| Sponsored Links Registered members do not see Ads posts, they can also post messages, pictures, and classified adverts. Register your free account today and become a member of MINI2 - MINI Forum | |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Rate This Thread | |
| |