![]() |
| | LinkBack | Thread Tools | Search this Thread | Rate Thread |
| | #1 |
| MINI2 Newbie Join Date: Jun 2003 Location: Stockholm Local Time: 11:33 PM
Offline | Anyone know of any racing events for MINI2's or similar activites in Sweden? I wanna race on tracks.... Regards Martin |
| |
| | |
| Sponsored Links Registered members do not see Google Ads posts, they can also post messages, pictures, and classified adverts. Register your free account today and become a member of MINI2 - MINI Forum | |
| | #2 (permalink) |
| MINI2 Newbie Join Date: Jun 2003 Location: Up north Local Time: 10:33 PM
Offline | Mini-Sweden Haven´t found any yet... Seems like the minis of Sweden are spread all over the net looking for eachother... Many are asking for activities but so far I´ve seen no replies. Depending on where you live in Sweden maybe you can join the others at "the ring" (D)... |
|
| | #6 (permalink) |
| MINI2 Regular | Swedish site/forum is on the way, www.coopersweden.se I working on the site/forum, and maybe It will be online next week.. welcome all swedes ![]() |
| |
| | #8 (permalink) |
| MINI2 Newbie Join Date: Jun 2003 Location: Stockholm Local Time: 11:33 PM
Offline | Great news This is great news.... Keep it up Johan I am more then happy to help with the page should u need some assistance...although my skills are somewhat limited... Regards Martin PS Ser lovande ut, hoppas vi får lite intresse i Sverige vore kul att kunna byta delar, köra racing någon gång osv... |
| |
| | #9 (permalink) |
| MINI2 Regular | Tar gärna emot förslag och hjälp =) Kan maila mej på johan@coopersweden.se |
| |
| | #12 (permalink) |
| Absolut MINI Join Date: Jun 2003 Location: Stockholm Local Time: 11:33 PM
Offline | I´ve seen two MC´s in Stockholm so far, one silver and one blue, and one MCS Works waiting to be delivered at the local dealer, any of yours ? I guess I´ll see you somewhere along E4. |
| |
| | #14 (permalink) |
Offline | Nice ! I´m thinking about adding the aero kit, but I´ll save up for the Works kit first. I bought mine almost a month ago so the wallet is not thick enough yet. Added power before added beauty ![]() Vad gör din MCS utanför en bilskrot ? |
| |
| | #16 (permalink) |
| MINI2 Regular | Vi tar det på Svenska Tog bilderna på skroten för att det var nära där jag bor, lite kontraster =)... Tog Aerokitet på när jag köpte bilen, baka in det i priset.. workskitet känns som det är lite väl kostsamt, lite överprisat tycker jag... men man får se vad som händer i framtiden =) |
| |
| | #17 (permalink) |
Offline | Works är en "vill ha" mest för att garanti ingår, och visst kostar det; BMW Solna vill ha 62,000 Kr för retromontering Aero retromonterat ligger runt 16,000 Kr... Dock så har jag beställt nya (?) bakljuspaketet (vitt i stället för gult), och aluminiumpedaler så min "budget" denna månad är uppfylld. Dags för en tur med MCS nu, Bromma lär passeras ![]() |
| |
| | |
| Sponsored Links Registered members do not see Ads posts, they can also post messages, pictures, and classified adverts. Register your free account today and become a member of MINI2 - MINI Forum | |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Rate This Thread | |
| |