| Tags: denmark, finland, norway, scandinavia, sweden |
![]() |
| | LinkBack | Thread Tools | Search this Thread | Rate Thread |
| | #1 |
| drive4fun Join Date: Mar 2004 Location: Copenhagen Local Time: 10:30 PM
Offline | Mini Owners in Scandinavia - Anyone out there? Hi, I have just bought myself a Mini Cooper S and I live in Copenhagen. I was wondering if their are any other Danish Mini Owners out there? For the rest of you, who think this might be a strange question, be aware that Denmark is a car unfriendly country with 180% ! taxes on cars, so a Mini here is priced the same as an Audi A4 Avant 1,8T ! Anyway, just wanted to know if anyone in Denmark, Norway or Sweden have any plans for a gathering this summer! Otherwise I would love to arrange it. Peter ![]() Last edited by pev : Mar 11th, 2004 at 03:01 PM. |
| |
| | |
| Sponsored Links Registered members do not see Google Ads posts, they can also post messages, pictures, and classified adverts. Register your free account today and become a member of MINI2 - MINI Forum | |
| | #3 (permalink) |
| MINI2 Regular | Hello! Greetings from Sweden, We are setting up a Swedish meet this summer, but It looks like i could be a Scandinavian meet, we have a Swedish "club" over at www.coopersweden.se with som Swedish, Norwegian and Finish people at the moment. |
| |
| | #5 (permalink) |
Offline | Great ! Let's make a date in the end of July if we can manage it, to invite our friends from Kentucky to go along ;-) If anyone would like to come to Padborg Park (on the border to Germany, just 300 km north of Hamborg) I would be glad to arrange a meeting, We can also stay at a very nice Inn just 20 km from the track. The track is brand new and it opened up in the spring of 2003. It is 2,1 km long (short ;-)) with a 600 meter long side. It is not one of the fastest tracks, but it have got several MINI frinedly turns and i have had great fun driving it. So if anyone from Scandinavia (or anywhere really) would like to meet, I would be happy to arrange it. Also a meeting in Sweden would be very nice, I'm in on it ;-) ! Peter |
| |
| | #6 (permalink) |
| Absolut MINI Join Date: Jun 2003 Location: Stockholm Local Time: 11:30 PM
Offline | Hej pev ! I've posted a link to this thread at www.coopersweden.se . To reach more of our members please register (free of charge), and continue the discussion there. Welcome ! ![]() |
| |
| | #8 (permalink) |
| MINI2 Newbie Join Date: Jan 2004 Local Time: 11:30 PM
Offline | Wauuuuu.........En dansk MINI Cooper S. Fedt!!! Jeg har ikke en MINI, og det tror jeg ikke at der er mange danskere der har, selvom Terminalen siger at de sælger ca. 50 om året...... Men hva' sker der for afgifterne???? Det r jo sygt!!! Har du nogle go'e billeder af den??? |
| |
| | #9 (permalink) |
Offline | Terminalen siger så meget ;-) Den er ikke købt hos Terminalen, de har kun Mini One udstillet og virker ikke særligt seriøse på Mini. Jan Nygaard A/S i København ved hvad de taler om og har solgt flere MCS i DK. Jeg er ved at lave et site med billeder og video af den, men hvis du kigger på www.drive4fun.dk, skulle det ikke være utænkeligt at der dukker noget op snart ;-) Jeg mener at have læst at du bor i Fredericia, så hvis du følger med på www.drive4fun.dk kan vi aftale en dag hvor du kommer ned på Padborg Park til et af mine arrangementer, så skal jeg give dig en tur i den ;-) Den er sort med beige/sort læder og alt i udstyr og er alt for rå og alt for sjov at køre! mvh. Peter |
| |
| | #10 (permalink) |
Offline | Peter ! I haven't seen you at www.coopersweden.se yet There are a few interested already so don't be afraid ( ), show up, and tell us more ! |
| |
| | #12 (permalink) |
Offline | ...then start posting information, and give us an offer ! ![]() http://www.coopersweden.se/phpbb2/viewtopic.php?t=751 |
| |
| | #16 (permalink) |
| MINI2 Newbie Join Date: Jan 2004 Local Time: 11:30 PM
Offline | Hej..... Jeg må give dig ret mht. Terminalen, og deres MINI udstilling i København er ikke lige den fedeste, men i Århus havde de hele (ha ha) 3 MINIs da jeg var der sidst. Jeg tager derop i morgen, og ser hvordan det står til! Jeg har ikke været på Englandsvej endnu, men det skal jeg da, så snart jeg kommer til Sjælland. Jeg har været inde på din side www.coolMINIs.com - og jeg troede faktisk ikke at den var SÅ fed i sort/sort, men jeg jeg blev klogere!! Og så kan jeg også godt lide den sorte Golf R32. Yearhh!!!! Tak for tilbudet mht. en køretur. Jeg skal nok tænke over det!! Hilsen Thomas |
| |
| | #18 (permalink) |
![]() Knight of the Round Table Join Date: Apr 2004 Location: Midhurst, Sussex Local Time: 10:30 PM
Offline | Not much Scandinavian activity at all, but I keep looking. Try www.coopersweden.se - there are some Norwegian postings there ![]() |
| |
| | |
| Sponsored Links Registered members do not see Ads posts, they can also post messages, pictures, and classified adverts. Register your free account today and become a member of MINI2 - MINI Forum | |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Rate This Thread | |
| |