Czujnik O2 przed katalizatorem (upstream): wiarygodność może być spowodowana przez wiele rzeczy, czujniki O2 są jedną z nich, ale twój kod mówi o wiarygodności, co dla mnie oznacza, że działa, ale zbiera problemy z innego miejsca,,, kiedy samochód pracuje na biegu jałowym, ustawia się jako pętla otwarta, gdy jest gorący, tj. wstępnie ustawiona mapa biegu jałowego, gdzie czujnik mapy, czujnik temperatury i przepustnica działają jako jedno, aby utrzymać ustalony skład mieszanki paliwowo-powietrznej, aby pozostać na biegu jałowym, po naciśnięciu pedału przyspieszenia, ecu przełącza się na pętlę zamkniętą,,, pętla zamknięta przejmuje wtedy mieszankę paliwowo-powietrzną silnika,,, rzeczy, które źle na to wpływają, to spalanie oleju, wycieki powietrza, ograniczenie wlotu, tj. samochody z turbodoładowaniem, zawory wlotowe z nagarem, uszkodzony wtryskiwacz, który przecieka lub jest zatkany, wszystko wpływa na działanie,,, pracuję nad tymi usterkami od lat i nawet ja czasami dochodzę do punktu, w którym muszę to przyznać,,, chyba że masz dobry czujnik w pierwszej kolejności, bardzo trudno jest wskazać niektóre z tych problemów,,, ponieważ czujnik O2 może działać, ale jego parametry mogą być wadliwe w pewnych temperaturach lub warunkach i wydawać się działać,,, właśnie to miałem na jednym, ten sam problem, bieg jałowy był wszędzie, spowodował problem jak twój czujnik mapy, wymieniłem go, pomogło, ale nie wyleczyło, okazało się, że prawdopodobnie czujnik kat O2, który zeskanowałem i działał, tylko nie przy odpowiednich napięciach, czujniki O2 są bardzo powszechne w tych silnikach, ponieważ pracują gorąco i spalają olej, co spowalnia je i zatyka,,, z nowymi czujnikami zaczynasz od wiedzy, że działają poprawnie i to właśnie tutaj silniki otrzymują wszystkie swoje dane, aby działać poprawnie przy prawidłowej mieszance,,, powszechne jest również pokrywa zaworów powodująca ubogie działanie, odłącz blok rury do kolektora dolotowego, zobacz, czy działa lepiej, tak, wymień go, może by